onsdag

Idag har jag gått i skolan i tre dagar och det börjar verkligen kännas i kroppen. Nu är man direkt tillbaka till pain i varje kroppsdel, stel som pinne och pensionärsgång som framkallas av de två tidigare åkommorna. Har fått tillbaka min onda höftböjare med som verkar bli värre av att vara ledig tydligen. Måste nog uppsöka en naprapat om inte detta går över snart.

Hade för övrigt en fin födelsedag igår, jag fick fina rosor av Nicke och en klocka. Så lagade han mat åt mig och jag fick välja film, gissa vad det blev? Sex and the city 2 såklart!

Imoegon ska jag passa skitungarna igen, så hoppas jag att mitt abbonemang kommer också så jag kan börja blogga från mobilen, nu vet jag hur man gör iaf!

              

Kommentarer
Postat av: emma

så vad sa du om filmen nurå? ;)

krya på dig!

2011-01-13 @ 09:54:19
URL: http://naeturfrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0