söndag

Hade en fantastisk kväll igår, vet inte vad som hänt men de senaste två gångerna jag varit ute har jag haft så sjukt roligt. Det hände nästan aldrig förr, då var alltid förfesten roligare än utgången. Jag tror det beror på att de senaste två gånger jag varit ute har allt vart så spontant och oplanerat, då blir det på något sätt roligare än om man har en massa förhoppningar på kvällen.

Vi började iaf med middag på Landet, en mysig restaurang och bar vid Telefonplan. Där mötte jag upp Becci, Oline och Hanna och vi käkade god mat, drack vin oc hade det mysigt. Senare kom öven Rebecca och Jonna och joinade oss med mer vin och snack. Satt där från sex till elva tror jag och vi hade sjukt kul! Skrattade så mycket!

Sedan fortsatte jag, Becci och Jonna mot Kåken som också är ett sjukt bra ställe, tyvärr bara bar men galet bra musik och bra folk. Vi hade verkligen fett kul där, njöt av musiken och att för första gången i år sitta och dricka öl på en terass utomhus. Dock med ett antal värmelampor runt omkring och jackan runt axlarna, men ändå! Sommarkäsnlor som bara den! Kvällen slutade ganska tidigt runt då två då Kåken stängde men det var helt lagom för mig. Jag som ska up och träna fem timmar om dagen hela veckan pallar nog inte så mycket mer än det! Fin kväll!

                                               Becci och Hanna
       
 
                                         Me and my ghostfriend Oline
       

      

      

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad härligt att resten av kvällen blev lyckad! Det var superkul att träffa er.

2011-02-08 @ 12:01:56
URL: http://hannaaxelsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0