tisdag

Idag så är jag hemma från skolan. Jävla hals. Blir så sur. Jag vill vara i skolan, det är inte alls kul att vara hemma.
Det var igår efter lunch som jag började känna av halsen. Eller ja inte bara halsen utan jag kände mig allmänt konstig och snurrig. Men envis som jag är så var jag med på både moderna och jazzen. När jag sen skyndade mig iväg till tunnelbanan och satte mig ner så kände jag hur hela halsen skrynklade ihop typ. Det kändes verkligen som sandpapper i halsen så det fick bli soffan resten av kvällen. Imorse när klockan ringde så kändes halsen likadan så det är lika bra att vara hemma idag så får vi hoppas att jag är fit for fight imorgon istället.

Nu ska jag bege mig en snabbis till apoteket och köpa echinaforte så jag blir frisk idag. Hatar att vara hemma när kunde fått vara i skolan och haft veckas bästa klass teater idag. buhuu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0