söndag

                  


Ja då var ännu en fin helg över. familjebesök, prinsessbröllop och årets första audition har helgen bestått av.
Mina fina familje med både mamma, pappa, Elina och Offe var hr hos oss över helgen. de kom sent i fredagskväll och vi hade en mysig tacos/fotbollskväll.
lördag kunde vi ju tyvärr inte undvika en liten sneak peak på bröllopet. jag är inte särskilt intresserad av sådant där överhuvudtaget men som sagt det var svårt att undvika så efter en sväng på stan så fick det bli ett stopp för att kolla på paraden. Efter det blev det käk på hötorget och sen hem för lite kvällsmys med tårta och lite mer fotboll. Såg även lite repriser från sjäva vigseln som för övrigt var för tråkig, kunde prästen pratat längre?
Idag var det dags fr min första audition för året och det var till Base23s daglinje som jag tänkt gå i höst om jag inte kommer in på ackis. Det gick förvånansvärt bra faktiskt för att vara frsta audition för året. Första brukar annars gå ganska dåligt men nivån på själva audition och de sökande var inte jättehög det är ju ändå till en förberedande och inte en yrkeslinje som ackis kommer vara. det enda som kändes lite sådär var solot. Har definitivt bestämt mig för att ändra hela solot till ackis. Kommer nog t.o.m bli en helt annan låt. Jag hade gjort alldelels för tekniskt och när man blir lite nervös funkar inte det. jag ska nog satsa på lite lugnare och mer känslosammare så man slipper vara nervös för en massa snurrar och hopp som kan gå åt skogen.
Men som sagt nivån var inte jättehög på de sökande så om inte jag har världens sneaste självbild så borde jag komma in utan någon reservplats. Får reda på det i veckan.



Kommentarer
Postat av: Marie

Tack för en trevlig och mysig helg!

Kramar!

2010-06-24 @ 21:42:57
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0