söndag

Så var helgen över igen och jag har inte haft mkt tid över. Som jag sa i fredags hade vi sista föreställningen och det gick riktigt bra faktiskt. Sjukt rolig grej som man bara måste skryta över var väl att Danny i EMD var där och kollade på vår föreställning. Haha inte så konsitgt egentligen med tanke på att Daniel som är huvudlärare på streetlinjen är en av Dannys dansare men ändå ganska kul.
Igår var jag på ytterligare en audition för en yrkesskola i Munchen. Jag har inte tänkt gå där om jag kommer in men tänkte det skulle vara bra och få lite audition träning. Själva audition gick inte bra som vanligt jag  vet inte vad det är med mig och balett men vi går inte ihop. Det tristaste var att det bara var saker som vi aldrig gjort innan på baletten känns ju inte helt okej. Så hatar jag när man har vighets test på audition! awhh så frustrerande för mig som inte är speciellt vig! Känns så onödigt för man kan vara supervig men ha urdålig teknik och tvärtom.
På kvällen drog vi iaf till universitet för att dricka lite och checka in popdakar festivalen. Blev lite vinhäng i parken utanför universitetet med Maja, David, Oline, Peder och Anders. Vi gick in på festivalen sen ändå bara för att det var gratis och det var rätt najs, mycket folk och mysig festivalstämning men sjukt kallt så idag ångrar jag mig lite att jag inte åkte hem för såklart har jag blivit förkyld och känner mig jätte hängig. Kanske inte det bästa med tanke på att jag ska på audition på sway imorgon! Crap!
Idag har vi iaf hängt lite vid havet här på Lidingö jag, Maja och Nicke. Superhärligt! Men såklart brände jag mig lite på ryggen också, men men hoppas det blir brunt sen hehe!

              
                                                             uppvärmning

                
                                                                     stretching

                
                                                           Let me entertain you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0