söndag

Nu är vi hemkomna från Karlstad, riktigt nice helg. Jacob lille vännen blev så ledsen när vi skulle åka gulle.
Men jag har blivit utmanad av Emma (http://naeturfrost.blogg.se) så det är bara att sätta fart!

1. Hur gammal är du om 5 år? 26
2. Vem var den sista du träffade? nicke
3. Hur lång är du? 1,60
4. Vilken var den senaste film du sett? hmm, kill bill tror jag
5. Vem ringde du senast? mamma
6. Ditt senaste SMS och till vem? mamma hehe
7. Vad är helgens planer? har precis varit helg men nästa åker jag hem till vimmet för att återigen vara konfrencier på aktiv ungdoms våravslutning.
8. Föredrar du att ringa eller skicka SMS? SMS faktiskt
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? inte gifta men de bor och är tillsammans :)
10. När såg du senast din mamma? i påskas
11. Vilken ögonfärg har du? blå
12. När vaknade du idag? vid nio av en helspeedad tvååring som ville kasta boll
13. Har du någon gång hittat en katt? nej
14. Vilken är din favoritplats? New York, New York!
15. Vilken plats föredrar du minst? sjukhus och källarutrymmen
16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? kanske i NY ;) annars hoppas jag att jag fortfarande bor kvar i sthlm jobbar som dansare!
17. Vad skrämde dig som barn? bränder
18. Vem fick dig att skratta senast? Fredrik och Filip
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nope, äger några styckna
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder? utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? två
23. Hur många landskap har du bott i? två
24. Har du någon gång spytt på någon? nja tror inte dt
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota eftersom jag mest dansar barfota.
26. Är du social? jadå det tycker jag
27. Vilken är din favoritglass? Ben and Jerry
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa en lägenhet och en najsig resa någonstans
29. Tycker du om kinamat? yes
30. Tycker du om kaffe? mhm
31. Vad dricker du till frukost? kaffe hehe
32. Sover du på någon särskild sida? högersidan
33. Kan du spela poker? nej har aldrig testat
34. Tycker du om att mysa? yes
35. Är du en beroendemänniska? nja
36. Känner du någon med samma födelsedag som dig? ja, sofia en av mina närmsta barndomskompisar föddes en timme efter mig.
37. Vill du ha barn? jo kanske om det passar in i livet just då men inte innan trettio!
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska, franska
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej
40. Föredrar du havet eller en pool? pool tro jag, gillar när man ser bottnen
41. Vad spenderar du helst pengar på? mat och kläder 
42. Äger du dyra smycken?
43. Vad var de senaste du stoppade i munnen? choklad
44. Vem är den roligaste människan du känner? hmm svårt, jag känner många roliga människor
45. Välj ett ärr på din kropp: på fingret efter en knasig brännskada på fyllan
46. Vad har du för ringsignal? olika för vilka som ringer men bla "love until we bleed" med Lykke Li och "tack för kaffet" med Timbuktu
47. Har du kvar något klädesplagg från du var liten? mm massa, mamma har sparat :)
48. Flirtar du mycket? njä det kan man nog inte säga jag har ju b-friend
49. Vart togs din profilbild? i en danssal på ackis
50. Kan du byta olja på bilen? nä det tror jag inte :/
51. Har du fått fortkörningsböter? nej
52. Vilken var den senast bok du läste? "så dumt" av Mia Thörnblom
53. Läser du dagstidningen? metro varje dag
54. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
55. Dansar du i bilen? haha ja om det kommer en bra låt
56. Vilken radiostation lyssnade du senast på? P3
57. Vad var de senaste du krafsade ner på ett papper? veckans matlista
58. När var du i kyrkan senast? Oj länge sedan, kommer faktiskt inte ihåg
59. Vilka personer utmanar du? mamma, ann-sofie och theresia det är de jag känner som läser min blogg och har en egen ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0