onsdag

Ni stackare som läser min blogg får ursäkta med bloggtorkan men det är fasiken fullt upp jag har noll tid att lägga upp bilder och klipp från helgen och veckan. Får nog vänta några dagar till är jag rädd. Lite bilder från förra veckan kan ni få hehe.
veckan har iaf rullat på i måndags träffade jag upp rebecca som var i småland en snabbvisit. vi satt ute på vår balkong och kollade in männsikor och pratade skit. På kvällen kom Ida och vi åkte till maria för grill och träff med alla brudar som man inte träffar på så länge. Tyvärr glömde jag kameran så inga bilder från det tyvärr. Tisdag hade Ida och jag mysdag, spelade spel och pratade och tog igen allt som sker när vi inte ses. Eftermiddagen spenderade vi hos Emma i storebro, med fika och snack. Så kom Sofia förbi en sväng som man inte sett på år och dag så det var mysigt. Dagbarnen samlade igen :) Idag var ju vädret underbart imorse så vi drog ut till nynn med Nicke och pontus och solade och grillade korv. På eftermiddagen mulnade det igen och ida var tvungen att dra sig tillbaka till linköping.
men som sagt bilder kommer.. nu lite bilder från bad i borstingen förra veckan.

                        
                                                                          Kusin Linus
 
                        
                                                      Barnarbete, Moa och Linus hehe

                        

                        
                                                                                  Härligt!

Kommentarer
Postat av: Anna

hej jag svarar här..:)

jag ska gå 3 och 4, för att få hjälp m teknikgrunderna :) tror det blir bra eftersom jag dansat teknik så lite.. ska bli kul iaf, dock lite väl långt att åka nu när man måste hålla på o åka ersättningsbuss :P har du gått på sway innan, eller känner till några av lärarna? :) vi kommer bla ha eva från audition så henne vet man vem det är iaf.. de andra vet jag inte alls. :P

hade ni möjligtvis katarina berglund på fb på ackis?:) igen, sorry för alla frågor :P mvh anna

2009-07-23 @ 22:16:16
Postat av: Anonym

det går så bra med alla frågor hehe tycker bara det är kul att tipsa andra om dansen :)

nej jag har faktiskt aldrig gått någonting på sway innan, har en kompis från gymnasiet som har gått danslinjen där det var därför jag blev intresserad. Så tycker jag Jennie widegren är en grymt bra dansare med :) Så jag känner heller inte till så mycket om lärarna, förstod visst som du sa att det var eva från audition som har jazz och henne gillade jag :)

nej tyvärr hade vi inte katarina i balett på ackis hon är bara på yrkeslinjen, men jag hade henne på audition till kulturama som jag sökte i våras och hon verkar bra. kram

2009-07-26 @ 23:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0