måndag

PUUUUUH! Nu är första dansklassen tagen, och jag kan bara säga TRÄNINGSVERK IMORGON! Fy fasen vad jag tappat muskler, mina lår bara skakade på övningarna vid stången. Det är priset man får ta när man har latat som en soffpotatis hela sommaren. Men kul var det! Äntligen är jag igång :)
Träffade en massa tjejer från min fd klass när jag gick förberedande. Riktigt kul, har inte sett dem på hela sommaren. De flesta som liksom jag inte kom in på ngn yrkeslinje ska köra på samma grej som jag med jobb på dagtid och klasser på ackis på kvällarna. Så kul att vi är några stycken som kan köra ihop :) Idag var det balett och imorgon blir det jazz och modernt. KUL! På onsdag blir det första klassen på sway, ska bli spännande.

Här är en annan liten snubbe som också kör sköna dansmoves. haha beccis och min favvo.



               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0