fredag

Äntligen hemma! Man blir trött av att åka tåg i tre och en halv timme. Men det gick ganska bra ändå. På tåget från sthlm till lkpg tittade jag på en så sjukt bra film. "den man älskar" med bla Jonas karlsson min favvo skådis. Tyvärr spelar han kvinnomisshandlare i den filmen vilket är skitjobbigt för han är så snygg så man kan inte låta bli att inte tycka illa om honom ändå. Men bra film iaf en rekomendation till alla bloggläsare.
Nu kom precis min man hem, han har hjälpt till att sätta upp all ställning till genrepet imorgon med aktiv ungdom. Ska bli kul me genrep imorgon, ska bli intressant att de vad mina små ledare har åstadkommit med min ledardans.


                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0