uppdatering

Saken med det här bloggandet nu för tiden är att jag glömmer det hela tiden, jag glömmer helt enkelt bort att jag har en blogg. Borde sätta en liten post-it lapp vid datorn som påminner att jag skriva här lite då och då. Så att alla ni som kollar in min blogg vilka ni nu är får lite uppdateringar om mitt liv. (Jag vet själv hur trist det är när man kollar in folks bloggar och hela tiden ser att det fortfarande är samma sista inlägg som sist jag kollade)

Men iaf lite uppdatering. Sthlm förra helgen. Helt braaa, aj lööv that city. Blev tyvärr inget dansande eftersom vi inte kom in nånstans! awhh helt tråkigt att det ska vara tjugo överallt som minst. Det är klart den största nackdelen med storstäder. Men jag fick ju träffa mina puddingar och det var ju det som var huvudsaken.
Blev många vänner som man itne sett på länge som jag hann hälsa på på kort tid. Hann ju faktiskt ut en sväng till björkhagen och hälsa på John och Jens med, väldans trevligt.
Shoppade loss lite också såklart, fast behövliga saker som vinterjacka, vinterskor och sånt dära.
Hundra fika hann vi nog med att ta också, iaf två per dag i fyra dagar hehe. Vi är ju fikafantasterna number one.
Och såklart lika sorligt att åka hem som vanligt när ma lämnar sveriges mest underbara stad Stockholm.
Oline och jag fick ju sitta igenom en fyra och en halv timmes lång busstur hem, Oline fick t.om sitta igenom sex och en halv timmes färd. Men hem kom vi tills sist.

Idag har jag varit på begravning. Inte kul, inte kul. Det var min låtsasmorfar som gick bort för två veckor sedan efter en tids sjukdom. Ursch kan jag bara säga vilket helvete det är med begravningar. Lyckades iaf ta mig samman och sjunga och spela en sista låt för honom. Var tcungen att sitta uppe på balkongen hela första delen av begravningen för att jag skulle kunna ta mig samman och spela. Skakade som satan innan och var jättenervös för att jag inte skulle klara det. Men nu är det över iaf. Helt slut i huvudet kan jag ju säga att jag är.

nästa helg blir det iaf smockat schema igen när det är Aktiv ungdoms julavslutning och jags ka vara konfrencier! gahh, jag kommer dö lite innan av nervositet. Så ska man hinna trycka in lite jobb på lördagen, genrep plus julfest med Nicke på hans jobb. shirrrre. Men kul ska det bli.
so long.

Kommentarer
Postat av: emma

det får bli starbucksfika i boston ;)

2007-11-27 @ 14:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0