Om det var dyrt eller vad det nu var??

Jag färgade ju mitt hår i början på oktober. Färgade mörkare "utväxt" och lite mörkare resten av håret. Nu är ju bara problemet att jag får ljusare utväxt på utväxten. Har vart tillbaka på Toni&Guy där jag färgade och där skulle det kosta mellan 6-800 spänn och färga två centimeters utväxt. Var även och kollade på frisören här nedanför på Lidingö och där skulle de ta 800 spänn, WHAAT?? Herregud jag är fattig student, inte kan jag lägga 800 spänn varannan månad på att färga utväxt.

Så ge mig lite tips och hjälp om hur jag ska gå till väga, gillar inte riktigt att färga själv, vill ha samma nyans som resten av "utväxten". Vet ni några superbilliga frisörer eller någon som kan hjälpa en med sånt här?

        

Såhär lite mörkare har jag färgat nu men har fått mörkblond utväxt på det..

Kommentarer
Postat av: Nathali

Kolla i vimmerby i helgen när du ändå är där om det finns någonstans dom färgar billigt och bra? :)

2011-11-29 @ 09:01:20
URL: http://inmyhappyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0