Fortsättning

Här kommer en liten fortsättning på min fina julafton



                                    Har precis anlänt till vår stuga
        

                                             Jag och syster <3
        

        

                              Försöker få med en bångstyrig hund på kort
        

                                     Ser ut som en lite groda, jag alltså..
        

                                        Hälsar på lilla mormor
        

            Alltså sötaste hunden, sitter och väntar på mamma och pappa
        

                                    Försökte mig på en modellpose
        

        

                                                    Familjebild
        

        

                                            Alltså mormor, söt
        
     
                           Här firar vi jul, så idylliskt. Lite snö på det alltså.
        


Fortsättning följer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0