lördag

Ska strax iväg och möte upp tjejerna och maja för en sista träff innan maja åker till London. Kan fortfarande inte fatta att en av mina allra bästa vänner ska spendera ett år i London. Fy fan vad jag kommer sakna henne!
Ikväll blir det musikal, we will rock you med skolan :) Ska bli kul! Hoppas den är bra, men det ska väl inte vara några problem med dem låtarna, älskar Queen!

Igår började vi dagen med klassföreståndarträff med klassen och vår klassföreståndare Katarina. Där tog hon upp lite grejer vidarebefodrat från Jan och vi kunde ta upp grejer som kunde bli bättre i klassen och vissa saker som hon kunde vidarebefodra till Jan.
Efter det hade vi veckans sista balett som gick urdåligt. K kör alltid rött på fredgar eftersom det är veckans sista klass. Rött betyder att det är en stenhård klass, Hårda övningar vid stången, inte mycket genomgång eller frågor och mycket hopp på golvet. Min kropp var så trött så det gick inte så bra.
På fredagar har vi dock lång lunch så där hann vi vila upp oss lite innan jazzen. Adrienne körde inte armhävningar eller situps med oss igår vilket vra skönt, men lite benstyrka istället. Fortsatte på koegrafin sen, love it!
Sista klassen för veckan var röst. Lika kul som förra gången. Fick lära oss en massa sjunga upp övningar och en ny sång med stämmor. Kände redan at min röst lät bättre andra gången, ska bli så kul och utvecklas inom sång med :)


                                                       Älskar den här!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0