fredag

Jahopp då sitter man här och fick tacka nej till ett jobb jag redan fått och två nya intervjuer inbokade nästa vecka.
Ja den där finanskrisen som jag var så orolig för den drabbade visst inte mig. Men som sagt jag ska inte ropa hej än, det kan ju gå åt helvete på båda intervjuerna nästa vecka. Jag har ju den senaste veckan fått erfara att ingenting är klart förrän allt är påskrivet och klart! Ja för på lägenhetsfronten ser det fortfarande mörkt ut.


               

            Sitter och längtar tillbaka till rassle när jag hör den här låten som gick varmt i vårt camp
                                                        "rapapapaparabarberpaj"

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Holmberg

Hej Johanna...jag hoppas allt löser sig för er, sånt skit med lägenheten då!

Läste på fb att Marie skulle upp, ha en toppenhelg o hälsa :)

KRAM, ska se med Peters vänner där uppe, men det brukar va tufft...

2009-08-07 @ 21:57:46
URL: http://www.holmbergarna.blogspot.com
Postat av: Anna

tja!

okej men d ju jättebra!! vilken grupp ska du då köra med? jag menade oxå att de kan flytta en mellan grupper om de tycker det "behövs". Aa håller med! du kan kolla in schemat på jennies sida.. snudd på falsk marknadsföring ju ;)



okej då kanske jag kan passa på o fråga om tips? skulle gärna vilja komplettera m modernt o balett, vet du några bra lärare i de stilarna? å vet du ifall hanna o, emma i o malin w e bra? :)

ja d måste du, det är så GRYMT!! :D

Var du på diambra idag förresten? :) kram

2009-08-08 @ 18:58:24
Postat av: Anna

tja!

okej men d ju jättebra!! vilken grupp ska du då köra med? jag menade oxå att de kan flytta en mellan grupper om de tycker det "behövs". Aa håller med! du kan kolla in schemat på jennies sida.. snudd på falsk marknadsföring ju ;)

okej då kanske jag kan passa på o fråga om tips? skulle gärna vilja komplettera m modernt o balett, har du några favorit lärare i de stilarna? å vet du ifall hanna o, emma i o malin w e bra? :)

ja d måste du, det är så GRYMT!! :D

Var du på diambra idag förresten? :) kram

2009-08-08 @ 18:59:05
Postat av: Tess

Nu svarar jag super sent! ja kmr jobba som danslärare på mitt gamla gymnasium iaf, helt galet. Men nåväl, sen tar jag antagligen tjänstledigt i tre månader o åker till usa :) hur går det för dig? Dansa på kvällarna ska jag givetvis oxå göra. kram

2009-08-10 @ 18:13:41
URL: http://theresiast.blogg.se/
Postat av: johanna

jag har inte riktigt bestämt grupp än jag kör nog ett dansa så mycket du vill kort och bestämmer sen. ska testa lite olika grupper tror jag. Men som sgat mest balett och modernt.

Jag har ju bara haft en balettlärare och modern på ackis som inte har några hobbyklasser men man har ju hört lite om dem andra. Ann-marie har jag som sagt hört ska vara jättebra, elina velka ska också vara bra i balett. Emma I vet jag tyvärr inget om, inte heller malin w. Hanna O har jag hört ska vara bra faktiskt :)

Kerstin a är väldigt bra i modernt henne har jag haft på audtition

Nej jag var inte på diambra kände att jag nog inte var redo street mässigt för den linjen och så var den ganska dyr.

Balettackademien har gratis testa på klasser den 16-18 aug ifall du vill testa lite. Ska nog jag göra. kram

2009-08-10 @ 18:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0