måndag

avslutad helg igen. urscha vad tiden springer fram snart februari, redan!
Helgen blev jättebra iaf :) tjejerna kom i fredags, tyvärr utan Maja som fortfarande var sjuk
blev en härlig kväll med massa, mat, vin, deep talk och älskade vänner.
Lördagen blev en härlig slappdag sen, desperate housewifes <3, handboll ( jäädra sverige att alltid lyckas med nervbrytande matcher, jag får ju hjärtattack!!) och mys med baby och familjen framför klassikern göta kanal på kvällen.
Igår var det ju så fint väder så vi kände oss tvugna att dra oss ut i vintervädret, så vi åkte och köpte lite korv och drog ut till Madde och Chrillan i Ljungnäset och grillade korv. Nedrans kallt var det iaf och jag frös resten av kvällen samt luktade piiiss i håret efter röken. Men mysigt var det. Drog oss hem och kröp ner under tre filtar oc spenderade resten av eftermiddagen/kvällen framför handbollsfinalen och coyote ugly.

Nu har jag iaf börjat med att knåpa ihop dans till gyro eleverna. men det är nedrans knepigt. Dels har jag inte gjort så enkla danser på flera år och så är det så fruktansvärt svårt att göra jazz som ska passa killar. Har aldrig gjort det innan, är ju så van att alla elever är tjejer. Men vi får se hur de tar det lilla dansstycke som jag knåpat ihop.
nu ska jag iaf krypa ner i soffan igen, man blir rysligt seg av att vara ledig och gå hemma.
soo long

                                          image92

Kommentarer
Postat av: anna

hehe erkänn vi var grymma på att dansa ;p hihi näe, men det var roligt!

2008-02-01 @ 23:09:53
URL: http://gapingholes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0