Höstlov deluxe

höstlovet rullar på och förkylningen håller i sig, känner att det börjar gå ned i lungorna och hosta nu som alltid med mina förkylningar, de slutar alltid i hosta. Idag lyckades jag iaf ta mig utanför dörren och ta mig iväg till en ansiktsbehandling som jag bokat förra veckan. 
 
Mamma kom precis hit så vi ska försöka få till lite mys de närmaste dagarna, kanske måste slängas in på lite rep för en av klädvisningarna vi har efter lovet, kan ju inte dansa i det här skicket men jag kanske måste vara med och titta och markera, vi får se. 
 
 
För ett år sen var jag iaf i NY, världens bästa stad. Vet inte vad det är med mig och den staden, börjar undra på om jag har haft ett annat liv där jag bott i NY. Kan inte få nog av den staden, måste få bo där någon dag!
Men tur iaf att jag inte åkte dit på höstlovet i år för där sitter folk instängda i lägenheter och hotell de får inte gå utanför dörren för stormen. Har tre klasskompisar som sitter inburade på sina hotell just nu, stackarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0