Storebror ser dig

Som jag berättat och skrivit om tidigare är jag en stor Big Brother nörd. Började följa serien förra året. Förr när det gick på femman så kunde jag aldrig titta på det, det var på tiden jag fortfarande bodde hemma och vi hade inte kanal fem. Men så förra året började det igen och jag blev fast. Och tänk jag skäms faktiskt inte. Jag tycker faktiskt att det är ett sjukt underhållande och psykologiskt intressant experiment. Och så ska jag nog inte hymla med att jag älskar all form av skit-TV.



Hittils är jag faktiskt väldigt besviken över årets säsong. Har inte hittat någon favorit av alla än, smågillar vissa men har liksom inte fastnat helt för någon. Förra året älskade jag gänget Peter, Martin, Simon och Sara. Jag saknar faktiskt på riktigt vettiga människor där inne som det faktiskt fanns förra året. Nåväl vad jag ville komma till med hela det här inlägget var att en av mina favobloggerskor också följer årets säsong och har skrivit lite om vad hon tycker om alla deltagare hittils. Det sjukaste är att vi ALLTID tycker likadant, det kvittar om hon betygsätter idol, mello eller nu BB, vi tycker alltid likadant om alla deltagare. Så ja vill ni få en överblick över vad jag tycker om alla deltagare i år kan ni spana in HanaPee's blogg HÄR, om inte annat så får ni läsa en sjukt skön och underhållande blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0