Back to rality

Jovars det där lovet det gick ju fort som jag vet inte vad. Hann knappt blinka så var det över. Jag jobbade de fyra sista dagarna med så det kan ju ha bidragit lite.

Nu är vardagen tillbaka med stress och press. men det känns ok, den här perioden kommer vara sjukt kul, med bra klasser och lärare. Vi har ny balettlärare Joseph Sturdy som är hur skön som helst, det är lite back to basics men det behöver man ibland och så är han sjukt skön som person och det är ju alltid ett plus.

Idag hade vi vikarie i modernt, Marie carrasco, sååååååå kul! Det var typ som att ha Lee Brummer eller Julia igen, jag älskart, stor köttig stil till housemusik and I'm in heaven. Tänk om modernt alltid kunde få vara så kul! Idag hade vi även partnering med en ny lärare. I höstas hade vi Val i partnering och nu efter jul har vi haft Eythan men idag hade vi Jocke Staaf en kille som bl.a. jobbat som dansare på Moulin Rouge i 13 år. Det var verkligen fantastiskt kul! Väldigt annorlunda mot tidigare partnering som vi haft. Idag var det verkligen typ bara kille lyfter tjej lyft och en massa roliga "dirty dancing" grejer. Misstänker att våra 3 stackars killar i klassen kommer ha fet träningsvärk imorgon.


På tal om imorgon så har vi första jazz lektionen med Denize imorn. Jag gissar att jag kommer vara i heaven efteråt! Efter lunch fortsätter vårt andra rep med Charles Moore, så imorn blir det klacktime!

                                                            SNART!!!!!



Kommentarer
Postat av: Marie

Blir nyfiken....hihi! Vad är snart???



Kramis!!

2012-03-09 @ 15:18:17
URL: http://marielindqvist.blogspot.com
Postat av: Johanna

Sommar såklart mammis

2012-03-11 @ 22:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0