The big day!

Ursch sitter här hemma och är nervös. Har vart nervös hela veckan för imorgon har vi vår första audition träning för ackis. Är sjukt nervigt! Auditionträning går till så att det precis som det låter är en träning på audition. Vi kommer ha en jazz audition imorgon där det kommer sitta en jury som kollar och efteråt får man feedback på hur de tyckte man presterade på auditionen. Ja så ni kan ju förstå att jag är nervös! Och inte gör det det bättre att vi har giganter som Charlotta Öfverholm, Gregory Livingstone och Charles Moore i juryn, plus Jan, Val och Jeanette.



Det jag är mest nervös över nu är att det är Jan som håller i audition precis som på vår audition in till skolan och jag har sååå svårt för hans stil. Den vill liksom inte sätta sig i min kropp. Det vore så tråkigt och jag inte kan prestera imorgon efter jazz är ju min stil och my time to shine. Vi kommer ha en audition träning i modernt senare i vår. Awhhhh! Ja så lycka mig till imorgon ungefär klockan 13.30!! Dock hade jag världens bästa jazz lektion idag, Val skrek bl.a. "I LOOVE YOUU", "Nice quality" och "Goregoeus" till mig idag, inte varje dag det händer, yihaaa!



Hade även dagens lycka idag med (igår var det sista klassen inställd så jag hann duscha och äta innan jobb inte halv elva på kvällen) jag var och hämtade mina kläder som jag skickade efetr från ASOS för ett tag sedan och jag är så NÖJD! Allt var såå snyggt. Bara en byxdress som var liite för stor men den hoppas jag mamma kan hjälpa mig sy in i helgen :)


BTW vi i klassen har startat en blogg så alla ni dansintresserade, följ oss gärna HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0