Rainy day

Idag har jag vart duktig! Iaf så duktig man kan bli på et jullov. Ok då jag kunde ha tränat men det ska jag göra ikväll, dansa för första gången på snart tre veckor, wish me luck. Men iaf tillbaka till nu. Jag gav mig faktiskt ut i storm och ösregn vandrade bort till centrum för att ta tag i det där som jag HATAR att gå runt och lämna CVn. Ni vet det där man har haft i bakhuvudet och tänkt göra i flera veckor men bara skjutit på. Jag hatar verkligen att lämna CVn, men jag behöver verkligen ett extra jobb. Men nu efteråt känns det skönt och det var faktiskt en butik, en matkedja som hade en lapp på dörren där det t.o.m. stod att de sökte extra personal, så nu håller jag tummarna och ger mig en klapp på axeln för att jag äntligen tog tag i det!


Fick lite bilder av Emma igår på mailen, gamla bilder som vi tog förra julen och i somras, kul! Har inte sett dem innan. Det är det bästa med att ha en vän som jobbar som fotograf, man får ställa upp som modell då och då :)

           

           

           



           

Kommentarer
Postat av: Marie

Åhhh vilka himla fina bilder, hon får verkligen till det Emma, men med en sådan modell så...:) Önskar dig lycka till med extrajobb... Jag har frågat mormor o Leif om nästa helg, de ska tänka på det och helt omöjligt verkade det inte...:)



Puss!!

2012-01-04 @ 22:42:12
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0