Popping baby

Spenderade dagn i soffan idag som beräknat. Halsen gör fortfarande ont och jag vill inte åka till skolan och smitta mina fina klassisar. Alla är nervösa över närvaron till audition och jag har väldigt bra närvaro så istället för att smitta ned någon klasskamrat som har lite sämre närvaro spenderar jag dagen i soffan. Klokt beslut om jag får säga det själv. Sist jag hade ont i halsen i höstas gick jag till skolan ändå och det slutade med luftrörskatarr, inte kul! Så denna gång tänker jag vara lite mer vettig!


Har suttit hela förmiddagen och kollat på finalerna från streetstar 2012 som var i helgen här i Sthlm, själv missade jag ju den i år eftersom jag var hemma i småland. Men fantastiska Svt valde att sända hela showen på svtplay, finns kvar att kolla på om man vill. Mina favoriter varje år är popping, waacking och vouging finalerna. Och i år var mina favoriter Spazm och Baby Bang i final igen, missa inte det! Har lagt upp ett klipp här nedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0