hard work work

Har precis kommit hem från mitt nya extrajobbb på ICA kvantum på Lidingö. Har vart där och skrivit på papper, fått kläder och nycklar. Nästa måndag har jag första introduktionen. Allt gick superfort från att de ringde förra tisdagen och ville att jag skulle komma på intervju till att jag fick jobbet igår och idag har jag vart där och hämtat grejer. Känns väldigt bra med extrajobb, har sökt lite lätt sen i höstas och tog tag i det på riktigt på jullovet. Kommer bli varannan helg nu och på lov, känns bra med extra cash :)




Den här veckan har vi äntligen kommit igång med vår nya fantastiska balettlärare Prins Eythan som vi kallar honom, och än så länge är mina förväntningar infriade. Tycker det är fantastiskt kul, äntligen! Har haft fetaste dippen ni baletten hela hösten och min kropp är inte gjord för A-Ms statiska vaganova teknik så det här var verkligen ett lyft. Älskar att allt är så flowy och att han verkligen ser allt hos varenda elev, vi har redan utvecklats på två klasser.

Nu mat och handboll, jag bara älskar handboll!



                                                          Min lilla baby <3

Kommentarer
Postat av: Elina

Jeko hälsar Grattis i efterskott och att han saknar dig :) Puss

2012-01-17 @ 20:45:29
URL: http://lindqvistelina.blogg.se/
Postat av: rebecca

ahh roligt med eythan! :D kör järnet nu! Det finns inga gränser på hur bra du kan bli ;) tror på dig! Skickar massa pepp-pepp-pepp kramar till dig <3 uppdatera mig mer om vad som händer i skolan. PUSS

2012-01-17 @ 21:30:10
URL: http://finest.se/rebeccably

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0