Gott nytt år!

Hade en alldeles fantastisk nyår igår med fina vänner och trerätters middag ute i skogen. Lite bakfull idag men det rådde vi bot på med pizza som frukost hemma hos Johan och Angelica framför en film i förmiddags :)





Och jag är ju inte den som är den så vi kör på samma lista som föregående år, jag gillar ju listor :)



Året som gått..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Mitt första stora riktiga gig på en seriös produktion

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Brukar aldrig ge nyårslöften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

nej, men nästa år kommer första av en av mina närmsta vänner

4. Dog någon som stod dig nära?
nej

5. Vilka länder besökte du?

England, USA

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Pengar och mer tid för att träffa vänner och familj (samma sak som förra året hehe)

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

22 Juli terrorbrotten i Norge, var fruktansvärt och berörde mig djupt

8. Vad var din största framgång 2011?
Den här hösten kan man väl lungt säga, att jag överlevde. Har nog aldrig vart så psykiskt och fysisk trött någon gång.

9. Största misstaget?
Inga misstag här inte

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bara sned i ryggen i höstas som jag fick knäcka till
 
11. Bästa köpet?
Biljetten till New York

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Dansen och resor

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Dansen, mina fina vänner och familj och min underbara pojkvän (samma som förra året ígen :)) Och såklart resan till NY, den var fantastisk

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

Popular, Someone like you, Jag kommer, Run the world girls, Bullets, Resten av ditt liv, loca people, Blood bank och såklart Dansa i neon ;)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare än förra året eftersom jag fick ägna HELA året åt bara dansen :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
umgåtts mer med mina vänner och festat två saker som tyvärr inte var möjligt pga skolan

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Oroat mig för skolan, att jag inte räcker till och så

18. Hur tillbringade du julen?

med familjen

19. Blev du kär i år?

Jag har ju redan min love

20. Hur många one night stands?
noll

21. Favoritprogram på TV?

Desperate housewifes, så mycket bättre, Mad men, Pan am

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
neje

23. Bästa boken du läste i år?
Måns kallentoft serien

24. Största musikaliska upptäckten?
Laleh igen, Bon Iver, Adele igen, Miike Snow och så kanske mer en genre men har börjat lyssna väldigt mycket på house

25. Något du önskade dig och fick?
En iphone

26. Något du önskade dig men inte fick?
En ledig sommar, mer pengar

27. Årets bästa film?
Sista Harry P filmen såklart

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Gick i skolan

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Lite mer ledighet och mer pengar

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Stress och press

31. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, min familj

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Joel Kinnaman igen efter "The killing"

33. Vem saknade du?
Maja och Malin som igen flyttade till London och malta

34. De bästa nya människorna du träffade?
Har tyvärr inte träffat så mycket nya människor men lite nya jobbarkompisar från i somras och alla nya ettor på skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0