Back to school

Så då var ledigheten över eller iaf om några timmar. Är med blandade känslor faktiskt. Ska bli skönt att komma tillbaka till vardag, skolan och klassisarna men samtidigt så skulle jag vilja vara ledig liite till. Har fortfarande inte repat mig heeelt och hållet från höstens stress och jag vet att våren ommer bli minst lika tuff. Känns också jobbigt att vecka 13, 14 närmar sig med varje dag, vill inte ha audition till trean!

Men som den soffpotatisen jag har vart under lovet så ska det faktiskt bli skönt att röra på sig igen. Är lite rädd dock för träningsvärken som kommer kicka in typ tisdag, onsdag. Den kommer inte vara nådig alltså!

Ska slänga upp lite bilder som jag hittade från julafton som visar ungefär hur rolig jag är att ta kort på. Haha jag och min pappa är likadana, har så jäkla svårt att vara seilsa på kort. Det är roligt med bilderna från julafton för på typ 80 procent av bilderna är min syrra assnygg och posig och jag är lite sådär suddig i språng med någonting eller gör en min, kolla själva ;)
















Innan vardagen sätter igång på riktigt ska jag njuta dem sista timmarna i soffan, man vet aldrig när jag har tid med det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0