Give me a break!

Jag vill ha lov nu! Kul att det kan skifta så mycket på en vecka. I måndags hade jag värsta bra dagen, idag blä! Orkar inte att jag blir så påverkad av olika lärare, jag borde inte bry mig but I do. Måste gå och kolla upp min rygg igen, har ont och det är inte kul! Kanske måste knäcka igen eller är jag bara sjukt trött i musklerna. Kan mycket väl vara det sistnämnda, en fet massage skulle sitta fint så jag kan få mina stackars muskler att slappna av lite. Det värst är bara att jag är förkyld, inte så bra att få massage då.



Har haft besök av mina hjärtan Beccs och Majsan idag med på lite middag. Vardagslyx i tillvaron att ha sina fina nära så man får skratta lite och prata av sig lite. Bra slut iaf på dagen, det behövdes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0