Pore some sugar on me!

Har haft en riktig cravings kväll. Jobbade igår efter skolan till klockan tio så hela dagen i skolan har jag vart så trött och bara längtat efter att få slänga mig i soffan. Har haft sjuka socker cravings hela veckan så jag tog mig en tur förbi superstore och köpte lite ostkaka och en stor godis påse. Var ett tag sen jag hade riktiga socker sug men så kom jag ju på att det är den veckan i månaden just nu så det har väl sina naturliga skäl..



Annars har jag mest försökt överleva dagen, hade dock en sjukt rolig impro klass på eftermiddagen. Vi jobbade med att ge och ta impulser från varandra, sjukt kul! Ka säga det hur många gånger som helst, men jag älskar min klass. Även om jag har värsta trött eller seg dagen så vet jag att jag kommer ha så sjukt kul ändå i skolan för alla fina klassisar gör mig på så bra humör!



I helgen ska vi ha melodifestivalkväll hos mig dansklass som vi är. Då kanske det blir lika galet som sist när vi var här hos mig och hade klassfest som på bilderna nedan :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0