Loving vacation

Och jag som tänkte vara duktig och blogga mycket nu när jag har lov och allt. Och det gick ju bra eller? Har kanske förövrigt inte jordens mest intressanta liv just nu när jag är ledig. Försöker ta det så lugnt som möjligt nu innan jag ska avsluta veckan med 4 dagars jobb.

Tycker ändå att jag har vart ganska produktiv de här dagarna, vart ute rätt mycket och fått lite frisk luft, gått med hunden, vart med svärisarna och pimplat (eller ja jag pimplade ju inte, jag solade), vart i stugan och lite. Så har jag även hunnit med och luncha med mamsi och sis, vart och fikat hos mormor och sprungit runt på stan i jakt efter en färg och klipp tid. Hade nämligen planerat att färga utväxt och klippa håret en bit idag. Mamma hade bokat klipptid klockan kvart över åtta åt mig imorse för att det var det enda som fanns på hela veckan. Men när jag släpat mig upp ur sängen klockan 07.00 på mitt lov och traskar bort till frisören då har dem på ngt sätt missat min bokning så hon hade en annan kund klockan 08.30 och sedan fullt hela dagen!

Tror ni jag blev arg, rasande var kanske det rätta ordet. Jag som hållt på och försökt trixa och få ihop det med klipptid nu och har inte färgat utväxt sen innan jul och klippt sen oktober och eftersom jag går i skola om dagarna och jobbar om helgerna så är det lite knepigt att få ihop en tid till mig och så hade jag äntligen fått en nu på lovet. Ska ju jobba när jag kommer hem och hade tänkt åka tillbaka till sthlm imorn förmiddag. Ja ja alla planer gick i stöpet. Men efter att ha sprungit runt i jakt på tider i hela stan fick jag till sist en klockan 11.00 imorn så jag fick skjuta på åka hem planerna till imorn. Så kan det gå!


                     Bild på en galen hund på isen i lördags, rullade sig och sprang runt

      
                                                             Och grävde




         Hittade de här två bilderna hemma på pappa och hans band på 80-talet ngngång


                      Har jag inte coolaste pappan ever? Det är han i blondt långt hår :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tycker den där coole blonde var en riktig snygging...:)

Kram!

2012-03-07 @ 19:31:36
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0