The beauty of December

Men det var då själva f*n!! Sitter här förkyld och med halsont igen(?!?!) wtf? Mitt immunförsvar måste vara helt raserat. Men jag måste in till skolan i eftermiddag ändå, sista repet med Charlotta inför nästa veckas föreställningar. 
 
Upptäckte visst att jag inte skrvit på hela december så en uppsummering av den senaste veckan.
 
Repar för fullt varje dag på vår teaterpjäs "Victor" som vi har premiär på nästa lördag, ni kommer väl? Annorlunda men väldigt kul arbete från det man är van vid. 
 
Har haft sista lektionerna med Val och Jeanette, alltså så sjukt, det är verkligen "The end of an era". Nu känns det att slutet är nära. Val retades med oss ordentligt en sista gång haha, han körde bara diagonaler ifrån tvåan som inte vi gjort på typ ett år utan att visa oss. Han stängde på låten så skulle vi kunna dem. Det roliga var att min mentor var där och kollade så såklart skulle Val retas extra med mig och ställde mig längst fram. MEN det sjukaste var att man trodde inte man hade en ANING om vad det var steg och så bara började kroppen göra typ halva diagonalen utan att hjärnan hängde med, så sjukt! Tur att min mentor jobbat jättemycket med Val annars hade hon väl undrat vilken klass hon kommit in på, haha. Känns lite sorligt nu, tror t.o.m. Val fick en liten tår i ögat när han skulle tacka oss efteråt. 
 
 
 
Skrev ju för ngn vecka sen att vi fått kulturstipenium till turnen, med det förutsatt att vi ska åka till alla nordiska länder. Och nu är det klart! Sista scenen i Kph bokades igår så nu är det klart :) Kan typ inte fatta det, vi är första klassen någonsin i ackis historia som gör en Nordenturné. Så nu blir det Örebro 4/5, Linköping 6/5, Köpenhamn 8/5, Oslo 12-14/5, Åmål 16/5 och Åbo 18/5. Jag längtar redan!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0