Söndagsångest

      

Jag
vet att jag är världens sämsta bloggare just nu och det bara kommer svinlånga jobbiga inlägg att läsa typ två ggr i veckan men den här hösten alltså. Känner aldrig att jag har tid för någonting. Idag har jag bara vart hemma men jag är stressad ändå. Hinner inte hälften av det jag tänkt, en massa småsaker som tar en massa tid. Inte nog med att vi har höstens stora gig som tar en massa energi och rep utanför skolan så ger våra lärare oss en massa grejer till. Vi ska kunna alla Vals diagonaler, partneringgrejer och koreografier. Jeanette ger oss uppgifter i komposition (som den "roliga" dansen ni vet) och utöver detta ska vi sitta varje vecka och skriva helt onödiga och svåra texter till dansanalysen som tar en massa energi och ångest.

Åh känner mig som världens sämsta vän, flickvän och dotter just nu. Har inte pratat med mamma på hela veckan men blev stressad när hon ringde för det fanns inte riktigt med i min tidsplanering. Awhh jäkla skithöst. Längtar redan till jullovet.

Måste bara skriva lite om mitt underbara lunch möte jag hade i fredags med min mentor Emma. Så himla bra! Vi är så sjukt lika, tycker lika om allt, skolan, lärare, jobb, inställning och allt. Så himla perfekt match! Kunde prata av mig om en massa saker som jag tycker är jobbigt som hon gav så himla bra tips och saker som hon hade gjort och hur jag skulle tänka. Var riktigt kul. Vi satt och babblade på i över en timme, fantastiskt. Vi ska försöka ses på en fika eller lunch typ en gång i månaden framöver. Är verkligen supernöjd över min mentor :)

Nu ska jag äntligen äta (har inte hunnit sen frukost) och kolla idol. Andas lite och tänka att "what doesn't kill you makes you stronger"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0