Förkyld

 
Den här har jag haft som inspiriration när jag gjort min abstrakta dans. Sjukt bra koreograf Jiri Kylian från Netherland dance company



Blev visst ingenting med den här mördartisdagen. Började känna av halsen igårkväll och imorse när jag vaknade var det inte så bra. Har ingen feber eller ngt men det är bäst att vara hemma ändå. Dels har vi sträna regler i skolan att inte dyka upp om man är sjuk eller börjar bli sjuk och så vill jag inte det ska bli värre till slutet av veckan då vi har premiär på cirkus!

Passade på att byta texten i bloggen, blev väl bra? Var så trött på det typsnittet jag hade innan.


Kommentarer
Postat av: Emma Snigelsson

Vad bra att du lyckades ändra, denna förvirrade konstnär glömde liksom bort det :P hehe...

Men en ny header bör jag lyckas åstadkomma :)

Kram!

2011-09-30 @ 09:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0