Disco queen

Ok det gick bra! De skrattade lite iaf. Och jag tyckte det var kul, vet inte var det kom ifrån men jag kände mig som en disco dansare. Haha Rebecca nu förstår jag dig, fick sån sjuk energi. Ja så det slutade väl bra. Men hade sån rå ångest hela dagen. Hade verkligen ont i magen innan, alla verkade ha så bra idèer. Trodde verkligen inte det skulle bli kul, men de skrattade som sagt och det var skönt.

Ursch hoppas aldrig jag får en sådan uppgift igen. Vad som helst utan att vara rolig.

Imorn är det iaf fredag, fy fan vad skönt! I helgen ska jag verkligen inte göra någonting för en gångs skull. Eller ja träffa mina underbara vänner som jag inte sett på alldeles för länge och kanske en sväng på grönan imorn för fina, fina Håkan!

                
                                     Fina mamsen och jag i helgen




Kommentarer
Postat av: Marie

Visste jag väl att det skulle blir bra...:)



Älskar dig♥

2011-09-08 @ 22:59:28
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0