en lugn kväll

Ursch idag har kroppen på riktigt börjat säga NEJ, min rygg har gjort såotroligt ont idag igen. Åh orkar inte en till vecka med en massa ont igen! Fick avsluta dagen i träningsrummet igen på akrobatiken. Åh orkar inte. Precis när mn kropp gjort sig av med luftrörskatarren så kommer ryggen. Why? Varför kan jag inte vara helt frisk någon gång.

Dagens plus var iaf när vi tittade in på proffsklassen idag och såg Julia Ehrstrand som hade klass, vi ska ha henne efter höslovet och det var verkligen en positiv överraskning. Har aldrig sett henne innan men hela klassen stod och hoppade av glädje, älskar sån stor, köttig, modern jazzstil!




Unnade mig själv ett bad när jag kom hem, brukar aldrig ha ro med det annars men dag tvingade jag mig. Tog med mig en massa tidningar och bara njöt. truntade i tvätten som egenltigen borde ha tagits tag i och maten som borde lagats. Fick bli middag senare och tvätten imorn. Ikväll tog jag hand om mig själv och min kropp! Tips till alla skjut på alla måsten för en kväll och ta hand om er!

      
                                               Mitt lilla hjärta!

Kommentarer
Postat av: Elina

Det är bra sis, ta hand om dig nu så du får fit for fight för din bästa show ever den 19:e ;) Och shit vilken fin bild, skithäftig!!

2011-10-19 @ 13:33:28
URL: http://lindqvistelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0