Tisdag

        

var äntligen den sista mördartisdagen för terminen avklarad! Sista tisdagen i period 1 åk 2 på ackis klar! Skönt! Nästa period har vi sång tisdags eftermiddagar så det blir inte lika fysiskt.


Idag fick vi reda på våra indelningar till instuderingen vi ska ha efter lovet til föreställningarna i jul och jag fick Val :) Shit blev väldigt, väldigt glad! Känns bra att han har valt mig i sin grupp, jag älskar ju hans stil så det ska bli kul att få göra en riktig koreografi och inte bara klasskoreografi!


Har bokat tid hos vår naprapat Anna nu på fredag med för att knäcka min rygg. Det blev inte ett dugg bättre under helgen när jag vilat, snarare sämre så jag kollade på öppen dörr i måndags och då konstaterade hon att jag är sned i mitt bäcken vilket troligtvis orsakar snärtan i ryggen. Ska bli skönt att knäcka till. Hoppas bara att jag inte får sjukt ont efteråt vilket man kan få, jag ska ju sitta på ett plan till NY i 8 timmar på lördag.



Imorn forsätter nedräkningen till lovet, jag behöver VILA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0