Walking on a dream

        

Såhär kul har vi på ackis, haha!

Idag har jag vart så trött så jag inte kan förstå? herregud jag gick t.o.m och lade mig tidigt igår, vad hände? Tog mig igenom balettklassen med tårar i ögonen, kroppen och huvudet sa NEJ!


Efter lunch hade vi workshop med självaste mr. John Britton. Var sjukt kul, han är improvisationsartist och vi jobbade mycket med uppmärksamhetsövningar och improvisiation. Var sjukt kul, synd bara att jag var så trött så jag ville sätta mig ned hela tiden.


Efter skolan åkte jag och några klasskompisar till kulturhuset för att titta på teaterhögskolans avgångselevers föreställning "Departures". Den var riktigt, riktigt bra. Skrattade mycket och blev berörd. Tyärr spelar dem bara en måndag till men om ni har chansen gå och se dem, våra framtida skådisar. Satt även en hel de kända namn i publiken med, måste vara sjukt spännande att spela sådär inför så viktiga personer :)


Nu dusch och sova för att ladda inför tisdagen som innehåller allt från fys till balett, modernt och SÅNG :) yeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0