Valen ute ur borgen

     

Hur vacker var inte Kate Middelton och hennes klänning? Är inget direkt fan av bröllop och än mindre av kungabröllop men jag kan inte undvika att skriva om den här klänningen. Sarah Burton för Alexander McQueen hade designat och den var ju bara fantastisk!

Har vart duktig idag och faktiskt gjort klart mitt solo som vi fick i läxa att göra på kompositionen. Har haft ångest inför det hela veckan eftersom jag får sån prestatonsångest men nu gick det faktiskt bra. Allt tack vare konståknings VM. Satt och kollade på det imorse och en åkare använde en låt som jag bara "Jaaaa det är ju den jag ska ha" Så satte jag igång direkt och korra och det blev skitbra faktiskt. Är supernöjd ocg glad att jag har det klart. Nu behöver jag inte tänka mer på det denna vecka iaf!

Kommer en liten uppis om gårdagen senare under dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0