Twisted thoughts

Åh hade absolut ingen lust att skicka iväg ett blogg inlägg igår för då skulle ni nog slutat läsa min blogg av allt klagande. Igår var en jobbig dag, tårarna brände bakom ögonlocken i stort sett hela dagen. Flera gånger började jag faktiskt tvivla på att jag valt rätt yrkesväg. Kanske är jag inte gjord för detta yrke alls? Kanske mitt psyke och prestationskrav inte tål all press och stress.

Nog om det, idag känns det lite bättre trots att tvivlet hänger kvar. Jag blev ju sjukt inspirerad igår igen efter att ha stått på dansens hus scenen inför ett nästan slutsålt dansens hus och kollat återigen på treornas föreställning. Kunde inte hålla mig var tvungen att kolla igen oh GOD DAMNIT VAD BRA DEM ÄR! Det är konstant gåshud och rysningar. Och det gör mig peppad. Det är tur att det bara är tre dagar kvar varav en av dem är avslutning innan ett långt sommarlov stundar. I höst hoppas jag motivationen och orken har kommit tillbaka så jag kan jobba på allt det där jag måste bli bättre på för att klara mig i yrket. Idag ska jag storstäda hela lägenheten innan jag ska in och stå på scen igen. 

       

Kommentarer
Postat av: Nathali

Tack så mycket Johanna! Jag blir så glad när du skriver så! :)



Du har valt rätt linje och jag vet att du kan blir hur bra som helst, tror nog att många utav dina klasskamrater känner samma sak som du gör ibland. En av mina danslärare som gisk på BA för bara nått år sedan sa till mig i fredags att man måste försöka trycka bort alla höga krav som de flesta dansare har och bara ha kul även om det inte är så lätt! Känner igen mig i ditt tvivlande!



Kram

2011-05-28 @ 14:10:39
URL: http://inmyhappyplace.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie Holmberg

KRAAAAAAAAAAAAAM!! Hoppas all glädje med dansen kommer tillbaka efter ett välförtjänat sommarlov!

2011-05-28 @ 15:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0