The revolution will not be televised

Det börjar närma sig föreställning och det märks. Idag har tusen olika saker snurrat i mitt huvud och det känns som om jag inte kommer kunna slappna av förrän dagen vi slutar för terminen. Det kommer liksom hela tiden mer saker att fixas. Igår fick vi reda på att vi får vara med på treorna avslutnings föreställning på dansens hus den 27-28 maj. Vi ska vara med i öppningsnumret tillsammans med en massa proffs och såklart treorna. Ska verkligen bli grymt kul! Får för första gången stå på dansens hus scen och dansa, grymt! Men såklart tillkommer det en massa rep och till uppbokad helg. Kommer ha föreställningar två helger på raken nu så det blir inte en dags vila för mig på 14 dagar! Herrejesus. Men är det kul så går det!

Idag har mest bestått av rep, rep, rep! Vi repar Åsas stycke för fullt och det är fortfarande lite kaos. Herregud känner mig super stressad, mest över teknik grejerna som man är rädd kommer att strula. Vi har bara ett instuderingstillfälle kvar innan genrepet nästa torsdag, awhhh galet! Men det kommer att gå bra.

Imorrn har jag sovmorgon det tackar jag gudarna och Jan för, så nu BINGEN!

    
             Från helgen när jag var konfrencier på Aktiv ungdoms avslutning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0