split

Idag lyckades jag ju med världens dunder tabbe! Jag hade en viktig sak att ta med mig till skolan idag vilket var datorn. Tror ni jag tog med mig datorn imorse? Nej, så jag hade inget val än att åka hem på lunchen och hämta datorn, och jag bor ju en stad där det tar en stund att ta sig från skola och hem med tunnelbana, buss m.m. så en timme tog det fram och tillbaka, d.v.s hela min lunch. Hann slänga i mig halva matlådan på tio minuter innan klass och fick världens magknip. Ja som ni förstår hade jag inte världens bästa eftermiddags rep, men eftersom det var sista repet med Åsa innan ljussätnning var det bara att bita ihop och köra.

Men det gick bra till slut, idag känns det lite lugnare. Numret och tekniken sitter och det ska bli fantatsiskt roligt att äntligen komma till moderna dansteatern på onsdag och sätta ljus :)

Nu kommer en liten bildbom från lördagen som spenderades hos Nickes kusiner i Linköping. 



               Ingrid och Erik fick ett varsitt tenisracket i födelsedagspresent av oss
         

                                                 En populär present
        





         

                                     Och en ny studsmatta, inte av oss dock
         

         

                                                 Nyklippt pojkvän
         

          

         

                              Jag var ju tvungen att testhoppa studsmattan :)
         

          

         

         

         
 
         

         

         














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0