skolavslutning

Kan inte fatta att vi hade den sista riktiga dagen och sista lektionen för ettan idag. Imorgon börjar en ny era då är det sommarlov och sen är jag tvåa på ackis. Eftersom det var sista dagen idag körde jag all in! Tog ut alla sista krafter jag hade i kroppen. Körde som fan på fysen, svetten rann som bara den. På moderna jobbade jag stenhårt för den sista energin. Efter lunch hade vi tre timmar teater för att ta igen några klasser vi missat. Rolig klass med en fantastisk improvisation, skrattade så tårarna rann.

Nu ska jag plocka fram finklänningen till skolavslutningen imorgon, ska bli kul att se treorna diplomeras, tänk att imorgon är dem proffs!

Kommentarer
Postat av: Marie

Lycka till på skolavslutningen och grattis till det första avklarade året på balettakademin...:)



Puss o Kram!

2011-06-01 @ 23:09:59
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0