nollning

Vilken underbar dag det har varit idag. Eller nja kanske inte. Min kropp tål snart inte mer. Hela klassen är helt förstörda och balettlektionen idag var nog inge vidare bra för någon av oss. Vi behöver looooooov nu och vila.

Vi hade iaf vårt första nollningsmöte idag. Vi ettor är så sjukt ambitiösa så för att bryta den trista trenden att ha exakt samma nollning varje år så ska vi inför lite nyheter till höstens nollning. Kommer bli såååå bra, så om jag har någon läsare där ute som kommer bli elev på ackis i höst har ni en spännande första vecka framför er :)

Efter vi slutat den altför tunga och trötta dagen gick Rebecca och jag och tog en fika för att sedan gå och årets föreberedande klass och streetlinjens föreställning. Blev mycket imponerad, både bättre dansare och koreografier än det året jag gick. I år tror jag nog föreberedande kommer bryta förbannelsen med högst två elever som kommer in på yrkeslinjen. Såg några riktiga stjärnor bland eleverna :) Var också kul att för ovanlighetens skull se tre minuters koreografier till skillnad från vår föreställning förra helgen där alla stycken var mellan 8-10 min llånga haha.

    

         Mina fina klassisar Christine, Evelyn och Jackie på ljusrepet förra veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0