Maj

Nu kanske ni trodde jag hade gått och glömt bort er helt för att jag har vart så inaktiv på bloggen men yihoo jag lever. Jag har bara haft så fasligt mycket att göra och kommer så ha resten av veckan. Denna dag var den enda jag inte hade något planerat efter skolan och då var jag ändå tvungen att springa en runda på stan och köpa födelsedagspresent åt syrran och laga mat när jag kom hem. Pust. Imorgon och på torsdag ska jag passa ungarna efter skolan och kommer komma hem sent.

Men iaf veckan har flutit på, imorgon är det redan onsdag. Jag har sovmorgon och vi har vikarie i balett då vi egentligen skulle haft modernt då lärarna har lärarmöte. Och efter lite övervägning har jag bestämt mig för att skippa den klassen. Mina stackars ben pallar inte balett varje dag denna vecka och jag behöver dels repa på kompositionen samt göra om mitt moderna solo jag ska visa upp för min lärare nästa vecka PLUS sova ut ordentligt imorgon. Jag är inte den som skolkar men för fasen jag tänker inte svimma i korridoren som en klasskompis gjorde av utmattning igår. Nope! Lång sovmorgon it is!

I helgen kommer jag åka hem till smålandet igen. Dels för att lilla lillasyster fyller hela 21 på fredag och att jag ska vara konfrencier på Aktiv Ungdoms dansavslutning på söndag som jag brukar varje halvår. Ska bli kul, sitter och väljer outfit för det, alltid lika kul, tror jag vet vad det kommer bli...

       

Imorgon ska vi ha instudering med Åsa igen. Spännande och se om vi hinner klart med koreografin imorgon, vi har ju ändå genrep och typ två veckor?!? Awhhh!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte ens föreställa mig hur trötta era kroppar måste vara, så vila ibland är nog ett smart val :))



Vi ses i helgen, och Emma hade tyvärr inte tid att komma ner, så du vet varför hon inte hört av sig :)



KRAM

2011-05-04 @ 11:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0