torsdag

Jag har precis som de flesta andra kollat in Gagas nya video på youtube. Och ja vad ska man säga. Kanske är jag fel person att uttrycka mig om detta då Gaga inte är en av mina favorit artister. Hon har gjort några dansvänliga bra låtar som jag gärna lyssnar på, men som artist tycker jag inte om henne alls. jag tycker inte om Madonna heller av ungefär samma anledning. Allting handlar om sex. Gaga kan förvisso sjunga en egenskap som Madonna tyvärr inte besitter inte heller Spears. Men jag tycker det är tråkigt att en så begåvad person som Gaga enbart profilierar sig och promotar sig själv med sex. Människan kan ju sjunga och göra bra låtar så varför måste hon ta till det här?

Ja man kan ju tycka vad man vill om henne och jag tycker som jag tycker. Därför kanske ni också förstår vad jag tycker om videon...Jag kanske inte ens ska börja men en sak som jag bara undrar, koreografin? Är det meningen att den ska vara skitkass och att det ska framstå som att Gaga dansar skitdåligt eller? Jag fattar ingenting? Men som jag förstår så har hon själv regisserat videon vilket kanske förklarar en del. Nästa gång Gaga anställ Jonas Åkerlund igen, men skippa stringen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0