Tisdag

Blev visst en konstig dag idag med. Hela denna veckan blev visst väldigt konstig. Jag skrev ju om igår att jag inte gick till skolan alls då jag inte hade ngn eftermiddags klass och läkarbesök på morgonen. Och idag blev sista teater lektionen inställd så jag slutade kvart över tre. Imorgon har jag ingen eftermiddags klass heller och slutar efter lunch och torsdag är det ju London!

Annars kändes det riktigt bra att komma igång igen efter lovet. Kroppen kändes ovanligt pigg, så skönt. Vi började dagen med fyspass med cirkelträning där jag tog ut mig ordentligt. Sen var det modernt med en konstig vikarie som jag inte gillar och sen balett efter lunch och sen slut. var duktig och var kvar en timme i träningsrummet efteråt och gjorde lite övningar och stretch.

Så det blev en riktig mjukatsarts vecka denna vecka, nice ändå så man inte kör slut på kroppen direkt. Så måste jag ju spara lite energi för nästa vecka då vi äntligen ska ha Jennie Widegren! Loooove it!

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0