TGI Friday!

Idag är det äntligen fredag, min kropp behöver det! Idag var jag så trött, Jennie kör verkligen skiten ur en! Som tur är hade vi jazz sist idag så man kunde kötta all energi på klassen. Dagen började med balett som gick sådär, kroppen ville inte alls lyfta benen eller hoppa idag.

Efter lunchen som även innebar lite rep (Ni kanske förstår att jag kommer vara trött några veckor framöver eftersom vi repar föreställningskoreografi på luncer och innan skolan ockå) så var det igen dags för jazz med Jennie, och det var lika underbart idag kan jag lova! Vi körde på med samma koreografi igår och samma diagonaler och uppvärmning. Jag längtar redan till torsdag!

Sista klassen för dagen var sång vilket jag alltid älskar, hur trött jag än är på fredag eftermiddagen lyckas jag alltid hitta energi till sången. idag började vi på en ny låt "I believe" från musikalen "Spring awakening". Vi var så duktiga på att sätta stämmorna så fröken släptte oss tio minuter tidigare plus att vi hann kör "Ain't no mountain high enough".

Imorrn ska jag på konstutställning med mamma och pappa sen ska de på David Batra och jag ska träffa Oline eller gå på klassfest. Peace!

           
Bild från London på en fiiiiin klänning som jag tyvärr inte kunde köpa för att den var för tung för mitt handbagage!

Kommentarer
Postat av: emma

åh fin klänning! som en på en oscarsgala!

2011-03-20 @ 16:47:07
URL: http://naeturfrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0