soliga söndag

Haft en skön bakis söndag framför svtplay med solen som smälter bort snön utanför fönstret. Skrev visst inget blogg inlägg igår men för att uppdatera kort så har mamma och pappa varit här i helgen, de var på david Batras föreställning igår. Så vi tog en runda på stan på dagen. Jag var och kollade in några konst utställningar som vi fått i uppdrag att gå på med skolan. Vi avslutade rundan med middag på Vapiano, älskar pastan där!

På kvällen kom Oline hit och vi drack lite vin och youtubade innan vi drog till Under bron vid Skanstull och mötte upp Rebecca och hennes kompis. Var ganska trångt, litet och en salig blandning av folk så jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det stället. Jag vet iaf att jag älskar det på sommaren när det heter trädgården och är utomhus. Där ska en hel del kvällar spenderas i sommar!

Idag har jag som sagt parkerat mig i soffan. Var och storhandlade på willys bara innan mamma pch pappa åkte, älskar att ha dem här, speciellt när pappa erbjuder sig att betala för hela min veckohandling. Thankyou papa I love you!

Nu ska jag snart göra mig en stor god smoothies på en massa bär som jag handlade förut och kolla på big brother, perfekt söndagskväll!

Men först ska ni få se lite vad jag handlade i London :) Mest danssaker för att det är så billigt där, men lite annat också

                           

                 
                  Lite danskläder balettdräkt, kjol, balettskor och tåstrumpor

        
                               Guldhjärta och örhängen på marknad

        

        
                                      Mina fantastiska vintageskor

         
                                                Karaktärsskor

        
                                 Världens snyggaste balettdräkt

        
                      Till sist en glittrig tröja på vintage och nya glasögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0