Soliga lördag

Som jag skrev igår så gick vårt bidrag till föreställningen vidare så vi kommer nog få vara med ändå :) Så himla skönt! Nu återstår bara problemet att hitta en ersättare till Therese som inte kommer kunna dansa i klackar på sin fot. Vi frågade tre tjejer i klassen som eventuellt är intresserade och i så fall blir det rep fullt ös medvetslös nästa vecka för att få allt att sitta perfekt till nästa uppvisningen den 5 april!

Igår hade vi även sista jazz klassen med Jennie för den här gången. Förhoppningsvis kommer vi ha henne fler gånger under de här tre åren. Igår så kom hon inhoppande på kryckor efetrsom hon har skadat sitt knä som blev värre under torsdagens klass med oss. Men hon hade Eva och Gabriella med sig från Urban Angels som assisterade henne och hon satt på en stol och skrek åt oss haha :) Har verkligen varit helt fantastiskt att ha haft henne de här fyra gångerna och jag och mina klasskompisar har lärt oss såååå mycket. Jennie har ju dansat ganska mycket i Los Angeles och hon använder mycket av deras teknik som hon lär oss. Så har vi ju fått dansa två fantastiska koreografier som jag verkligen älskat. Hon är verkligen en fantastisk lärare på det sättet att hon ser verkligen alla och allt vi gör. Hon kommer med så klockrena grejer till varje person att jobba på och det är fantastiskt. Bara det att hon lärde sig namnen på typ alla oss 27 på fyra gånger, Emilio lärde sig inte ens mitt namn på fem veckor!

Ikväll kommer fina Maria hit till Stockholm och vi ska göra stan. Käka tapas och dricka öl på söder! Nice!

      

Här kommer receptet på ytterligare en fanatastisk smoothie jag gjort i veckan på tips från min klasskompis Linnea

1 dl havregryn
1 dl havremjölk
1 dl proteinpulver
blåbär
hallon
1 ägg

asgott och supernyttigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0