måndag

Blev en konstig början på veckan för mig. Jag hade fått en läkartid imorse för cellprovtragning som man måste göra när man fyller 23 och vid en superbra tid så jag fick skippa både konsthistorian och baletten innan lunch idag. Sen fick jag meddelande av Rebecca i min klass att det bara var halva klassen som hade instudering i eftermiddag så jag fick visst ledigt vilken betydde ytterligare en helt ledig dag. Jag som hade ställt in mig på att dansa! Men å andra sidan fick jag äntligen tid att springa runt i Lidingö centrum och dela ut en massa CV:n till sommaren. Jag har ju aldrig tid att göra det annars efter som jag går mellan 9-17 varje vardag och på helgerna så är aldrig personalansvarige där.

Jag hatar verkligen att springa runt sådär och lämna CV:n för många brukar faktiskt vara ganska otrevliga när man gör det, kommer ihåg när jag flyttade till Sthlm för snart två och ett halvt år sen och jag sprang runt med CV:n överallt så var det så många sura butiksbiträden som inte ens tog emot dem. Men idag gick det jätte bra. Alla var super trevliga och även fast några inte behövde just till sommaren tog de emot dem ändå ifall de skulle behöva extrajobbare till hösten. I några butiker blev de t.om. glada när jag kom och sa att de precis skulle börja med sommarschemana och ville ha in CV:n. Perfekt!

Snart ska jag ändå iväg igen för jag ska hämta barnen idag från skolan så det blev inte helt ledigt ändå.

Några bilder på syrrans valp först, jag dör så söt!

      

      

             Haha kolla utåtvridningen, han är en riktig baletthund!

      

      

       

      

                              Alltså kolla fötterna jag dör!

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0