måndag

Somnade visst 45 minuter i soffan nyss. Ja herrejesus vad trött jag har vart idag. Det värsta är att när man somnar i soffan så brukar det vara skitsvårt att sova sen när man väl ska sova på riktigt. Får hoppas att jag är så trött så jag somnar hur som. Jag är tydligen för gammal för att festa två helger i rad eller dricka vin både fredag och lördag på helgen haha. Får ha några vita helger nu fram till påsklovet. Som tur är har vi grön vecka nu efter två röda veckor i rad så jag hoppas att lärarna tar det lite lungt med oss, lungt var ju det sista vi hade med Jennie. Nu kommer vi ha Therese Carlsson fram till sommarlovet och det ska med bli fasligt kul, jag älskar Therese!

Denna vecka ska vi också ladda om med vårt nummer vi har bestämt oss för att köra på tre personer istället för att lära ut till en ny person. Jag bara kände att jag orkar inte lära ut det där jäkla numret till en person till. Jag har ju gjort det typ fem gånger för att typ alla har hoppat av och jag har inte orken eller viljan nu denna vecka så vi får helt enkelt göra om placeringar och lite grejer i numret och köra tre personer. Det var inte direkt det vi tänkt med numret men vi får göra det bästa av det speciellt nu när vi kom med!

Förövrigt hade jag en alldeles fantastisk lördagskväll. Var så kul att se Mariaa och Vimmerby tjejerna igen. Det blev en helt galet god tapas middag på Caliente som ligger på Kungsholmen. Kan vara den godaste tapasen jag ätit, slog nog Barcelonas t.o.m. Kommer lätt gå dit igen, mozzarellasticksen var ju to die for! Sen blev det Ljunggrens på söder och till sist Ett ställe, och ja det heter faktiskt så ett ställe inte bara att det är ett ställe. Men tyvärr var det ett sådär ställe så dit går vi nog inte igen.

      
                         Käkar tapas i Barcelona förra våren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0