London

Åh jag har verkligen haft en fantastisk resa till London. Allt var perfekt. Att träffa Maja igen, vad jag handlade, hur varmt och vårigt vädret var, hur fantastisk den brittiska accenten är, hur snygga britterna är, hur galet bra London är. Jag vill tillbaka NU!

Vi hann med rätt mycket på två ca tre dygn bl.a. att äta vietnamesiskt och dricka öl på Brick Lane, shoppa danskläder i Covent Garden, gå på marknad i Notting Hill, Strosa fram på Oxford street, stå i kö ned till tunnelbanan. Fika och dricka kaffe på varenda Starbucks kafè vi såg, shoppa massa second hand, Äta Indiskt i Bethnal green, gå på Broadway market, käka sushi i Camden, och bara NJUTA. Det var verkligen varmt och vårigt, gröna gräsmattor, ingen snö, knoppar på träden och igår så gick folk omkring utan jacka och i t-shirt. Inte jag dock jag är för frusen men dock utan vantar i converse och skinnjacka.

I <3 London

Tro mig jag är snart tillbaka! Nu lite bilder

     
                                  Jag var i vintage paradiset

     

     
                                    Krimskrams i Notting Hill

     
                                             Sushi i Camden

     
                                                          Vår

Mer bilder kommer under veckan!

Kommentarer
Postat av: Marie

Å vilken mysig helg ni verkar ha haft... och vilket vårväder...)

2011-03-14 @ 13:18:36
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0