knäproblem

Säger bara en sak om den här dagen och det är jävla knä! Har inte haft ont i mitt knä sen innan jul och idag lyckades det komma tillbaka. Jag är översträckt i knäna vilket betyder att jag ofta hänger bak i knäna när jag är trött och inte orkar hålla mig uppe vilket betyder att jag får ont. Idag så högg det till varenda gång jag sträckte mitt vänster knä bak. Det började komma sakta under jazzen och på baletten fick jag sätta mig efter stången. Sist jag fick ont i knäna så sa naprapaten att jag kanske jag jobbat för mycket och för hårt med min utåtvridning och är överansträngd i knäna, så nu gäller det väl att ta in utåtvridningen nån vecka och verkligen försöka att inte hänga i knäna alls. Men imorgon är det ju faktiskt fredag och sen HELG!

Stora plusset idag var att vi fått underbara Therese Carlsson i jazz äntligen! Ser fram emot den här perioden :)

               
Dålig bild men ungefär såhär ser det ut om man har översträckta knän. När jag står rakt ser mina ben ut som en banan!


Kommentarer
Postat av: Marie

Vila vännen, inga fler knäproblem i familjen... Hoppas att teatern blir bra...:)

2011-04-02 @ 16:02:20
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0